top of page

נווד דיגיטלי? תחילתה של דרך מופלאה

עודכן: 17 ביולי 2023


אז גיליתי מושג חדש שנקרא נווד דיגיטלי.

מה זה אומר בעצם?

לעבוד דרך המחשב ולטייל בעולם.

זה פשוט מדהים איך כל מה שבעצם חיפשתי זה מתרכז במושג הזה!

אז מסתבר שיש קהילה גדולה יחסית של ישראלים שכבר עושים את זה ויש המון הצעות עבודה שמאפשרות לך לעבוד מהבית, כלומר, מהמחשב לבצע עבודות ולהרוויח כסף שיממן את הטיול תוך כדי.

אם אתם שואלים אותי אני ממש לא מתחברת לצד המילים "נווד דיגיטלי", כיאלו המילה 'נווד' מעלה בלי קונוטציה של בדידות, מישהו חסר כל, הולך עם חולצה בלויה, מחפש את עצמו בעולם.

דיגיטלי זה סבבה, כי זה מביא את המודרניות, העולם החדש, ובתכלס זה הרעיון- שעובדים מהמחשב, מהדיגיטל.

אולי הייתי קוראת לזה "מטייל דיגיטלי", כי בתכלס זה יותר טיול וחווית חוויות..

בקיצור נווד או מטייל, העיקר שהמסר ברור!

אני כל הזמן חשבתי שאני אהיה צריכה להקים לעצמי איזשהו עסק כזה שאני יכולה להרוויח בעצם מהמחשב, אז התחלתי להשקיע בסוכנות איפור, עבודות מזדמנות בבניית אתרים ושיווק דיגיטלי.

הבעיה הייתה שלא השגתי מספיק לקוחות בשביל שאני אוכל להתעסק בזה פול טיים, בנוסף יש בעסק עניין של זמינות טלפונית, לפחות בעסק של האיפור, חייבת תמיד להיות זמינה לשיחות נכנסות, והבדלי השעות בין המדינות היוו בעיה לקבלת שיחות, ולפעמים הייתי בטיסות ולא הייתי זמינה ואז במקום לתת שירות ללקוח אני מפספסת אותו לגמריי.

אז התחלתי לחשוש שאם אני אקים עסק של, לדוגמה, בניית אתרים, עיצוב גרפי, שיווק דיגיטלי, אני אאלץ תמיד לחפש לקוחות חדשים וכל פעם להיות זמינה לשיחות בטלפון, לרדוף אחרי תשלומים, למעשה כל מה שבעל עסק נאלץ להתמודד איתו.

אבל עכשיו גיליתי שאני יכולה להיות שכירה בעבודה כזאתי, מהמחשב, לקבל משימות או פרוייקטים ולהרוויח כסף בצורה מסודרת מעבודה.

אז זה מעולה! אני מרגישה שהחלום שלי מתקרב, ואני אוכל לטייל בעולם בלי לחשוש שאני אשאר בלי כסף או לחסוך סכומי עתק לפני טיול ואז לבזבז את הכל ולהתחיל כל פעם מחדש, או להקים עסק יציב בעצמי דבר שלוקח זמן.

אני יכולה כבר מחר לצאת לדרך! לטייל, לפגוש אנשים, לראות עולם, לחוות חוויות [כמובן עדיף כמה שיותר טובות ראו: ברצלונה], לקבל שיעורים לחיים, ללמוד, ליצור קשרים, לראות נופים, לעבור התפתחות רוחנית... נו בקיצור כל מה שאפשר לקבל במהלך טיול ארוך!

אך אין דבר כזה מושלם.. ויש כמה דברים שמטרידים אותי. וזה הבן זוג שלי.

פעם אחרונה שטיילתי לבד הרגשתי שזה היה טיול מדהים ונהדר איך זה יכול להיות הרבה יותר מדהים ונהדר פי-100 אם הוא היה מצטרף, ולכן הייתי רוצה שהוא ימצא את הדרך לטייל איתי, גם אם זה יהיה לזמן קצר. ואולי גם הוא החליט שהוא רוצה להיות נווד דיגיטלי :)

ואז הטיול יהיה הרבה יותר משמעותי והרבה יותר כיפי כשהוא איתי.

דבר נוסף, זה עניין של החוקיות במדינות, כלומר העניינים הביורוקרטיים, ויזות, אשרות, האם ישראלים יכולים לטייל ללא הגבלה? או שיש איזה שהיא הגבלה? במה זה כרוך?

אז זה עניין שדורש ממני לעשות מחקר מעמיק, ומחובתי עזור לעוד מגשימי חלומות, ועליי להביא לכם את כל הפרטים בצורה הנוחה ביותר,ובצורה הברורה ביותר כדי שכל אחד מכם יוכל להחליט שאם הוא רוצה להיות נווד דיגיטלי תדעו בדיוק מה לעשות.

אז שיהיה בהצלחה :)

ותמשיכו להגשים חלומות!

145 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

פרידה מאמא

bottom of page